Sayfalar

20 Mayıs 2011 Cuma

-13-

Kütahyada deprem olmuş 23,15 de. büyüklük kimine göre 5,9 kimine göre 6,1 ama sonuç olarak ordaki insanlar bu işin yükünü çekecekler. ben birazdan hiç bişi olmamış gibi yatıp uyucam. medyamıza burdan selam ederim. zira ilk haberlerde deprem üssü olarak marmara dediler sonra kütahya diye düzelttiler haberlerini. ikinci aşamadaysa kütahyadaki yetkililere ilk olarak marmarayı ve istanbulun fay hattına nasıl etkileri olacağını sordular. kütahyadaki insanlar insan değil tabi onların bi değeri yok paşam için. ülkenin merkezi istanbul sanki. sanki sadece istanbuldan oluşuyor bu ülke... istanbul medyasını ölümüne kınıyorum. olmaz olsun böyle yayın ahlakı.
son günlerde kütahya siyanür havuzlarıyla gündemdeydi şimdi de depremle gündemde kalacaklar. ilk haberlere göre siyanür havuzlarındaki sızıntı artmış olabilirmiş... adamlar zaten siyanürlü su içiyorlardı. şimdi sokaklarda çekecekler aynı rezaleti. yazık. umarım çabuk atlatırlar. ben de şimdi kıçımı devirip ossura ossura uyucam. banane kütahyadan. bu bloaga da bi daha yazı yazarsam iki olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder