Sayfalar

21 Mayıs 2011 Cumartesi

-15-

klasik cuma gecesi işte. yine saroşum. eve geldim oturuyorum pc başında oyalanacak bişiler arıyorum direk uyumak gelmiyor içimden....

bu noktaya nasıl geldim peki. sürekli cuma çıkma ve içme konularıyla derin laflara girmicem. yine panpayla cuma akşamı toplantısına çıktık. yoğun bir hafta geride kaldı sonuçta. ben bu hafta iki haftalık çalıştım gibi bişiy. bu akşam da ancak 20,30da yakamı kurtarabildim. ordan direk taksim. biraz atıştırma iki bira. napsak derken. aklıma malt konseri geldi. yine pi bronx sahnede çıkıyorlardı.

daha önce de gitmiştik aynı yerde aynı konsere. adamlar en iyi yerli rock grubu gözümde. hakkını veriyorlar. bu kanaatlarla aktık mekana. konser daha başlamamışt. ilk biralar biterken başladı. konser boyu içtik tabi. konser güzeldi valla. içtikçe güzelleşti. üzümden geldim üzüme dönücem. rakı bira dan sonra şarap içicem...

haftasonuna özlem budur hocam. ey kötülüklerin anası benim bunların babası yolluk ister... derkene konser başladı. yolluk ne kelime daha kafamız olmamış. içtik olsun diye.

off ne diyorum yaa eğlendik içtik işte ya dramatize etmenin anlamı yok. ne kadar uzarsa anlamsızlaşıyor.
kafam şimdi taşak gibi o var işte. uyusam uyunmaz. sabah çengele giderim sanırım. bilemiyorum sabah belli olur.
nden bu potu yazdım ki ula hani yazmıcaktım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder