Sayfalar

28 Mayıs 2011 Cumartesi

-21-

yine ezan sesi... müzik dinlerken film izlerken beni çok rahatsız ediyor.
ezan sesi duyunca müzik kapatılır, yaymış şekilde oturuluyorsa toparlanılır, edepli uslu olunur... muş yani. bu davranışları tasvip ediyorum diye yazmıyorum bunları. bana sorarsanız saçma ve gereksiz tümü. nasıl dejenere oldum. bu da ayrı bir cevap. insanlar dinlerine bağlı şekilde yetişiyorlar ama benim için bu ifadeleri tümü için herhangi bir karşılık yok. ne oruç tutarın ne namaz kılarım nede diğer hususlara dikkat ederim. ramazanda içki içerim. ezan sesine karşılık müziğin sesini açarım. mezarlık önünden geçerken istifimi bozmam. bu durumlarda farklı davrananları da anlamakta zorluk çekerim.
evet dindar değilim. inancımda pek var denilemez. ancak götüm sıkıştığında aklıma gelir. o da insiyatifi bir başkasına devrederek stresten kurtulma amacı ile. bana sorarsanız sorumluluk bende değildir o durumlarda. böylece vicdanım rahatlar. bu da ayrı bir dejenerasyon.
her neyse bu ezan sesiyle ilgili bir fikrim geldi geçenlerde. bu btk herşeye karışıyor ya internetteki. bence ezan saatlerindeki müzik ve görsel yayınlara da karışmalı. ezan vakti. online ortamlardaki tüm sesli uygulamalar kesilerek ezan yayınlanmalı internette. bunun için gerekli düzenlemeyi yapabilirler isterlerse. birileri bundan çok mutlu olabilir. ve benim ülkeden kaçmam için daha da büyük bir gerekçem olabilir.
güzel ülkemin güzel insanları bunu de desteklerler sanırım. sırf sonuçları nereye kadar gidebilir diye btk ya bu fikrimi yazıcam. umarım olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder