Sayfalar

30 Mayıs 2011 Pazartesi

-25-

işyerinde son özgür akşamlarım. yaz boyu yoğun bir çalışma temposuna giricez sanırım. eve erken gelmek hayal olabilir. mesaiye kaldıkça eve gelmek istemiyorum. işten çıkınca en kısasından taksim iki duble rakı biraz meze biraz sohbet alıyor yorgunluğumu. sonra 3-5 saat uyku çok bile geliyor. evet ev otele dönüşecek iyice. yazık lan. kim bakacak bu kadar şeye. çiçekleri kim sular kediyi kimbesler balıkların akvaryumunu kim yıkar... ben tabiki ben tabiki demek isterdim içimdeki ümit sayını çıkartıp ama malesef. benle ne alakası var çiçeklerin kedinin ve balıkların. tek derdim temiz gömlek temiz çarşaf olur şu saatten sonra...

ben bu yazıyla uğraşırken mutfaktan mütiş kokular yükselmeye başladı. sanırım tavadakiler yanıyor. beslenmekle ilgilensem iyi olacak ama yinede çok kasmamak gerek bırak yanık kalsın kaancım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder