Sayfalar

14 Mayıs 2011 Cumartesi

prolok

Neden blog yazma ihtiyacı duydum önce ondan bahsetmem gerektiğini düşünüyorum.
Burada tek bir konu üzerine yazılar görmeyeceksiniz. Biraz twitter biraz facebook karışımı bir format olacak. yani öyle uzun düzyazılar filan olmayacak bunu baştan belirtmem gerek. Zira blog açmaya iten durum facebooktaki ve twitterdaki trafiğimin çok yoğun olması ve takipçileri fazlasıyla meşgul etmesidir. O taraftaki trafiğimi hafifletmek istiyorum. genelde kısa düşünceler, klipler, şarkı sözleri, kendimi ifade etmek istediğim ufak tefek şeyler ağırlıkta olacak. ya da ben öyle sanıyorum.

Kabul etiğim bir konu var ki o da uzun yazılar yazmak için çok tembel olduğumdur. Gerek düşüncelerimi toplayıp bir bütünlük oluşturmada gerekse içeriği desteklemede şimdilik pek bir disiplim yok. o nedenle burada öyle uzun ahkam yazıları filan görmek zor olacaktır.

Başlıca konular futbol, müzik edebiyat, ekonomi, sanat, konser vs... olabilir, o an içimden ne geçiyorsa artık. bu bağlamda bir anlamda sanal ajanda yada herşeyi çok hızlı tüketiğim şu ortamda kendimce bir bellek oluşturmak istiyorum. burada yazan hiç bişiy kimseye bir şey ifade etmek zorunda değildir. tamamen kendimi ortaya döküyor olacağım. isterseniz buna sanal çöplük de diyebilirsiniz.

bakalım zamanla neler olacak göreceğiz. her şey iyi dileklerle başlar ama bu postun üzerine bişey yazmayı düşünmüyorum... bu blog burada kendi kendini bitirmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder