Sayfalar

4 Haziran 2011 Cumartesi

-29-

sabahın tan kızıllığını seviyorum. şehirlerin saba çalan renkleri ve sakinliği beni benden alıyor. saroşum diye değil gerçekten içinde uyuyan insanlarla evler ve caddeler tam bir sakinliğie buruşmuşken o alanlara      tecavüz etmek kaçınılmaz. onlaar mışıl mışıl uyurken ne günahlar geçiyor o caddelerden ne dejenereler ne drajeler.
haftasonları çokça ben geçiyorum evet. yine bir geceyi öldürürken sabahı karşılıyorum sık sık mavi bulutlarla. zaman zamanhoca kalkmış kafa sikiyor hatta. ne işin var hoca diyorum bu saatte sen de mi akşamdan kaldın. normal insna bu saatte ayakta olmaz yani ondan.
seviyırum sabaha kavuşan geceyi. gerçi ben her türlü vuslatı seviyorum. kahrolsun duygusal yapım.

sevdim dedimse şu güneşi şu ayı
sevdim dedimse tan yeri kızıllığını
benim olsun demedim ki

gibi bişi diyor hasan hüseyin....

ve kan kırmızı şarap istiyor canım diyor...
evet kan kırmızı şarap istiyor canım.
şu makinayı öldürmek ve o şekilde huzurlu yatağa gitmek ... hatta yataa gitmeden oturduğum yerde kalmak için....
geceden kalan
* hiç bir zaman klüp geceyi sonlandırana kadar mekanda kalma....
* allah belanı versin.
*ne işim var ulan benim bodrumda...
*offf kamil......................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder