Sayfalar

7 Haziran 2011 Salı

-31-

canımı sıkıyosun türkcell, öztürksel e geçicem senin yüzünden. nedir bu mobil ödemeden çektiğim. alt tarafı bi kaybedenler klübü dinlicez şurda yaa yaptığın eziyete yazık anacım ya!
herkes adamlara yükleniyor ücretli yayın yapıyorlar diye. ben hak veriyorum. diyorlar ki kabeden adamın parası mı olurmuş. kaybedenler klübü kaybedeniysen zaten fakir değilsindir ki. hayatında herşey vardır bi tek iç huzur eksiktir. gider sağa sola askıntı olursun kendi vicdanını başka başka insanların teninde susturmaya çalışırsın. böyle akar gider. kafana göre yaşarsın. dünyanın kralı sen olursun ama hiç bişeyden de hoşnut olamazsın.
bu nedenle bu popülarite patlamasına karşı ücretli ve bağımsız yayın yapmak çok iyi bir uygulama olmuş. destekliyorum.

ama kendime bir şifre alamıyorum. fakin cizız krist mobil ödeme.

hayır olsun kaybeden1 yaz yada kaybeden2 yaz hadi bonkörsün kaybeden3 yaz 7979'a gönder. sonra sevap olsun diye şifreyi bana gönder! allahım dileniyorum artık. rezillik diz boyu. hiç utamada yok ha!
pardon sizinle yatmışmıydık hatta ...( e insanda bi utanma olur la)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder