Sayfalar

20 Haziran 2011 Pazartesi

-38-

göz kapakları yalan söylemez. asılır aşağıya doğru uyku çağırır. sırtın da ağrımaya başladıysa sandalye tepesinde oturmaktan. artık vaktin gelmiş demektir. en kısa yoldan emekli olmalısındır. yedi gün yirmi dört saat yatabilme özgürlüğünü kazanmayı haketmişsindir bence.
yada bu bir yanılsamadır. uykunun gelmesi sadece bir bahane, sırt ağrıları sadece formsuzluktandır. sabahları yarım saat daha az uyusan kalkıp koşsan iki şınav mekik çeksen zımba gibi olup çıkacaksındır. belki bu sayede hem sigarayı hem alkolü bırakacaksındır.
kime anlatıyorum la ben bunları.
kendime.
ee ne diye o zaman üçüncü kişiye hitap ediyorum.
dingilim.
dingil ne ya hakikaten.
benim bildiğim bir kalas tomruk odun duvar mermer gibi sıfatlar vardı ama dingili allah söyletti.
kötü bişiy olsa gerek.
gerçi duvar ve mermeri başka yerlerde kullanmak daha münasip gibi.
sırtım ağrıyor. günde 16 saat kadar sandalye tepesine geçiriyorum. yatakta uyumuyorum. servis koltuğunu daha çok sever oldum.
aa ne kadar zamandır durum değerlendirmesi yapmıyorum...
martin amis'e selam olsun. rast gele aldığım kitaplardan en güzel bi tanesine rachel dosyası'na teşekkürlerimle. bana bu dejenere hayatı nasıl yaşayacağım konusunda metedolojik katkılarından dolayı sonsuz minnetlerimle.
dur bakiyim uzanıp alıyım kitaplıktan. belki arasından bişiler de çıkar hem yıllardır ellemedim bu kitabı da.
...
bişiy çıkmadı içinden. güzel.
...
bu kitap sayesinde tanışmıştım william blake'le. işte deneyim şarkılarından bir bölüm:

aşk yalnızca kendi memnuniyetinin peşindedir,
kendi sevincine bağlamak için diğerini,
diğerinin huzur yitkinliğinde neşelenir
ve cennetin garazında yeşillendirir cehennemi

aşk kendi memnuniyetinin peşinde değildir,
kendisi için yitiktir de özeni
fakat huzurunu diğerine verir
ve cehennemin yeisinde kurar cennetini.

böyle bişiy işte.

neyse durum değerlendirmesi yapalım.

1- yeterli uyku uyunmalı
2- borsanın toparlanmalı en azından başa baş yapalım.
3- sırt ağrılarına çözüm bulmak gerek
4- göz muayenesi olup gözlüğü yenilemek lenslerle desteklemek gerek
5- aldığım kitapları okumam gerek
6- koltuğun yaylarını yaptırmak gerek iyice kıçıma batıyor
7- dizlerim koca karı gibi ağrıyor
8- ayy yeterrr

amma pisim yaa ben bile sıkıldım ne çilem varmış saçmala saçmala bitmedi.

olmaz olsun böyle hayat yahu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder