Sayfalar

25 Haziran 2011 Cumartesi

-40-

yarışıyorum her gün çeşitli unsurlarla. sürücü iyi olsa da araç optimum seviyede olmadıkça başarı kolay olmuyor. alt sıralarla mutlu olmak tek seçenek. 
virajdan çıkarken gaza sonuna kadar basmak. araba savrulurken aynı zamanda yere tutunup kendini ileriye atmaya çalışırken ortaya çıkan vibrasyonda direksiyonu sıkıca kavramak. gaza daha da çok basmak. tüm o sağlı sollu g etkisine karşı motorun verdiği gücü yola yansıtmak bütün mesele. hızı hissetmek. gücü hissetmek. 
benzin ve yanmış lastik kokusu, kükreyen motor sesi. ben pit yaparken yanımdan sinek vızıltısı gibi geçen araçlar. 


F2004 yada RB7 yada MP4 gibi şampiyon araçlar sürücülerine her zaman ihtiyaç duyduklarını vermişlerdir. hani denir ya kalecinin iyisi sezonda en azn 2-3 maç kazandıracak diye işte o hesap. bu araçlarda büyük sürücülerin yaptıkları hataları örten yarış kazandıran araçlardır. keşke herkes bu güzelliklere sahip olabilse.


piste çıkmak istiyorum. sonu kadar gaza basıp herşeyi unutmak. unutamadığım yerde de bir duvara girebilirim belki. bunların bütün hepsi hayatla ilgili. direksiyondayım 7/24 bir yerlere sürüyorum kendimi. olabildiğince hızlı olmak istiyorum. çok kişiye geçildim. ama daha başlarken hayata başlar gibi değilde. bilgisayar oyununa başlar gibi başladım. bana verilen sadece giriş seviye iş görebilecek bir araçtı. bende şimdi kalkmış o araçtan performans almaya çalışıyorum. 


çok modifikasyon yaptım. uzun vadeli çalışmalarla geleceğe yatırım yaptım. ufak tefek kategori şampiyonlukları alsam da henüz istediğim başarılardan çok uzağım. 


gaza basmak istiyorum. motorun o ilk kükreyişi beni koltuğa çivilesin. sonra ilk viraj için ayağımı gazdan hafif çekeyim. virajın gözünü hemen geçer geçmez yeniden koltuğa çivileneyim istiyorum. kask rüzgarı yalıtsın. eldivenler ellerimi terletsin. 


haydi biraz yarışalım.














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder