Sayfalar

30 Haziran 2011 Perşembe

-44-

şöyle bakıyorum da bugün amma olay olmuş. arkadaşlarım evleniyor ya. eski iş yerimden iki arkadaşım geçenlerde evlendi. daha eski bir ortamdan bir panpam evlendi. ulan toplanır lan partisi yapardık cigara dönerdi alkol içerdik be adam evli şimdi. eski bi sevgilim nişanlanıyor bu haftasonu. okuldan yakın bir badicanım da evlilik yoluna girdi. noooluyo bu insanlara anlamıyorum. bir virüs beyinlerini mi eritiyor anlamadım gitti.

2 - 3. dakikalar arası favorim....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder