Sayfalar

14 Haziran 2011 Salı

LEYLA ILE MECNUN



inanılmazsınız ya... 

-ismail abi bu erik çok ekşi ya...
-e naapiyim...
-e napiyim mi ya...
-erik çook güzel erik.
-...
-ismail abi pardesün nerde...

la la la laaa, lalala lalala lalalaaa,
mahallede takılırdım dokuza kadar ouuuuv
herşeyi götürürdüm sakıza kadar... va rap papapa
kafamdan başka yüküm yook, yoktuuu
o kıza kadar bu kıza kadar bu kıza kadar
laba lap lap lap lap lapss

sırtımda hırkamla yaza kadar ouuuuuv
annemle giderdim pazara kadar la lap lap laps
ferdiden başka gücüm yok, yoktuuu
o kıza kadar bu kıza kadar bu kıza kadar
laba lap lap lap lap lapss

o gemi gelmedi limana kadar, ouuuv
iş arar dururdum sızana kadar, sebep sebep sebep
azımdan çıkanla kulağımın duyduğu yoook, yoktuuuu

o kıza kadar bu kıza kadar bu kıza kadar
laba lap lap lap lap lapss

kapı kapıyı açardı bitene kadar ouuuv
görüntü hep vardı tüpü bitene kadar, la lap lap lap
beeen böyle bir adammıydım, mıydıııım

o kıza kadar bu kıza kadar bu kıza kadar
laba lap lap lap lap lapss

derdimiz vardı bize kadar, ouuuv
şimdi oldular dize kadar,
la lalala lalala lallaaa
kıza kadar dize kadar bize kadar
laba laba laba labalala

sebep sebep sebeppp...

kıza kadar dize kadar bize kadar
laba lap lap lap lap laps...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder