Sayfalar

2 Temmuz 2011 Cumartesi

-46-

mesleğimin adamı değilim.
yaşımın adamı hiç değilim.
kötüyüm ben kötü.
kötü adamları sevdim hep.
darth vader olmak istedim tüm o baba travmasına rağmen.
jack shephard olmak istedim. yok ya o iyi adamdı. baba mevzusundan bağladık. olmadı.
kafam hala güzel.
kötü adam. evet. bill var  ya kötü adam. kill bill in bill i.
sonra kötü adam var kötü adam varyani. hangisi neye göre kötü bi sınıflandırma yapamıcam şimdi.
kafam yok. kafamı birinin götüne soktular galiba. bunu da geçen akşam hancock da gördüm. yıllar olmuş o filmi izleyeli yeniden tv de görünce baktım biraz hasta yatağımdan. sonuçta götlü bişiler vardı.
nerden geldim buraya ben ya.
kafamı ezdim diyordum sanırım. rezillik rüsvallik son noktada.
heh tamam mesleğimin ve yaşımın adamı değilim diyordum.
dedim.
biri ağzımın ortasına koysa.
ama ortasına ortasına topuğuyla...
yada biri beni siksin o müstahak olur...
ya noolcakda adam olcam ben yaa...
meraklanıyorum.
tanrım manrım da yok ki soriyim.
olunca görürürz diyip ben biraya geçiyim.
hadi afiyet olsun. haftasonu kutlu olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder