Sayfalar

3 Temmuz 2011 Pazar

-47-

allah belamı versin.
sabah oldu gene
geçmişte tutunacak ne var bu kadar.

bilmem ben çok tutunuyorum.

o kadar ağarki.

artık çivi çakacak yer yok.

artık yaşamak istemiyorum.
hızlı yaşıyorum bir an önce  bitsin bu film.
makara tükensin.


incir reçeli izledimtümbu melankolinin hatrına.
yaralarımı yine kanattım evet. iki damlagöz  yaşı döktüm.
kafam yine iyi. hala uyumadım. halimi düşündüm.izmiri.
nasıgeçmişimlekoptuğumu.yabancılaştığımı. jpsartre a sağlam küfür salladım.
yabancı derkenbulantının bu kadar uzun olacağınısöylememişti. her  ayrılışta ayrı bulantı. her değişimayrıbir korku filmi.
allahbelamıverdi mi acaba. benmi farketmiyorum.
bir insanı sevmek insanlopı sevmek gerekir. sadeceerkeklik yetmişyor.

ölümüm senin elinden olsunuyuyanperi. uyu ve uykunun nasıl huzurlu bişiy olduğu izleyeyimbende.

yıllarç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder