Sayfalar

6 Temmuz 2011 Çarşamba

-51-

nasıl pis bi yerde çalışıyorum ben öyle.
hergün git. aynı insanların ekran karşısında kendinden geçtiğini gör.
birileri bi kaç rakama baksın diye. strese gir.
raporlar raporlar raporlar.
bu kadar raporu kim napiyo ki.
sayın gelen müdürüm. sana hazırladığım yemekleri beğeniyor musun acaba?
sana hazırladığım fasikülleri kimin yaptığını merak ediyor musun hiç? köşelere ellerimle yazdığım postitlerin oraya nasıl geldiğini biliyor musun?
peki sevgili şube yöneticilerim o hergün baktığınız rakamları hiç düşünüyo musunuz acaba?
geçen gün van'dan bir müdür arıyor. bizim raporlar nerde diyor. sistemden alamıyoruz.
o sistem dediğin benim dedim. ben yapmazsam alamazsın tabi.
zaman zaman benimde restart edilmem gerekiyor tabi. server a bakım yapmalıyım.
makinayım ya uyumadan yemeden içmeden onlara hizmet edeceğim.
yok böyle saçmalık. mesai biter ve ben kendi kafamı yaşarım. gerisi de umrumda olmaz paşalar.
ben raporlarımı yapmıyım. işte o zaman görelim yönetin yönetebiliyorsanız o kadar iş hacmini.
sis içinde yolunuzu bulmaya çalışın bi kere.

ben raporları yapmazsam olacakları söyliyim.
beni kovarlar başkasını alırlar.
o raporlar yine yapılır.
ne ala.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder