Sayfalar

6 Temmuz 2011 Çarşamba

-51-

korkağım ben.
her zaman kendimi ortaya dökmekten çekinmişimdir.
peki şimdi nasıl yazıyorum bu kadar iğrenç şeyi.
korkaklıktan tabi ki de. kim okursa okusun umursamadan. hiç bişeyi üzerime almadan.
tanıdık tanımadık insanlar okuyorlar evet biliyorum.
ben sadece hayatımı paylaşıyorum. yalnızlığımı.
kimseyle paylaşamadıklarımı yazıyorum.
kimseden bi dönüş beklemiyorum.
kaygısızca. umursamazca kendimi ortaya koyuyorum.
söylediklerimin sorumluluğunu almıyorum hiç üzerime.
kişilere direk söyleyemediklerim bana kalıyor kapalı anlatımlara konu oluyor.
okunmuyor zaten diyerek telkin etsem de kapalı anlatımdan ötesine geçmek pek de doğru gelmiyor bana.
korkağım ben.

bu nedenle de herhangi bişeyi üzerime almıyorum.
herkesin hayatında bambaşka anlar bambaşka anılar var.
bir yada iki tanesi benziyor diye kendi tezahürümü orada saymak bana psikopatlıkmış gibi geliyor.
beni kim napsın diyorum hep.
ben ölmelimiyim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder