Sayfalar

6 Temmuz 2011 Çarşamba

-52-

neyse durum değerlendirmesi yapalım.

önceki değerlendirmeye göre çeşitli gelişmeler var önce ona bakalım. 



1- yeterli uyku uyunmalı
2- borsanın toparlanmalı en azından başa baş yapalım.
3- sırt ağrılarına çözüm bulmak gerek
4- göz muayenesi olup gözlüğü yenilemek lenslerle desteklemek gerek
5- aldığım kitapları okumam gerek
6- koltuğun yaylarını yaptırmak gerek iyice kıçıma batıyor
7- dizlerim koca karı gibi ağrıyor
8- ayy yeterrr


demişim.


uyku işini pazar pazartesi dengeledik gibi. ama bu gece yine abarttım sanki.
borsa morsa kalmadı zaten tepemi attırdılar.
sırt ağrısı da uyku kaynaklıymış.
gözlükten kurtuldum cuma gecesi. nasıl oldu bende bilmiyorum. sabah yoktu işte.
muayene olup lense geçiş yaptım.




1-rockncoke için hazırlık yapmak gerek. bilet almakla başlasam iyi olur. sonra çadırı çözmeli.
2-kitapları okumam gerek hala. şimdi yatarken bi kaç sayfa bakıcam yine.
3-koltukla ilgilenemiyorum. evde olsam belki ilgilenicem.
4-iş arkadaşlarım ps partisine gelmek istiyorlar ama ağustosa kadar kapalıyız. nası ayarlıcam bilemiyorum.
5-dizlerim hala ağrıyor.


son durum budur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder