Sayfalar

10 Temmuz 2011 Pazar

-55-

yine bir pazartesi arifesindeyim.
yine güzel bir hafta sonu oldu. ölümüne eğlenmeyi seviyorum. 
hafta sonunun bombası adaydı. bazen plan yapmak olayı baltalıyor. plansız oldukça daha fazla keyif verici oluyor.
keyif verici dediğimde uzak kalamayacağım şeyleri kastediyorum. seviyorum keyifvericileri.
neyse cumartesi erken başladı benim için. çantamı hazırladım çıktım evden. kimseyi beklemeden düşünmeden. 
öğlen büyükada da buldum kendimi. bir ada klasiği bisikletimi kiraladım ve şarküteriden ekmek arası yaptırdım. bolca ter attım. bir ara sıcaktan bayılacağımı düşündüm. şeker dengemi sağlamak için meyvasuyu tükettim. gölgede aylaklık ettim. kitap okudum.
sonunda kitaplarından birini bitirdim. diğerine geçtim. 
bisiklete binmeyi özlemişim. pedala basıp istediğim yere gitmek özgürlüğümü hissettiriyor.
eskiden de çok severdim. bokunu çıkartıp izmirden foçaya bisikletle gitmişliğimde vardır. bir kere teker döndümü yollar bana kısa geliyor.
adayı da iki defa turladım sırf pedal basmak uğruna.
sonra akşam üstü yorgunluk atma, keyif pezevenkliği yapma vakti geldi.
biraz zahmetli oldu tabi ama ayayorgiye tırmandım. bisikletimi bi köşeye bıraktım.
kilisenin yanındaki kırkahvesine oturdum.
buraya ilk yıllar önce gelmiştim. o zamandan bu yana sürekli akşam üstü uğranacak ve iki kadeh yuvarlanacak en güzel yerler listemdedir.
sonunda nasip oldu diye çok keyiflendim.
maltepe taraflarına karşı bir masaya oturdum. gölgeydi. güneşde batıyordu zaten.
masamı donattım. 4 duble rakı yetti. bi hayli sefasını sürdüm. 
bisikleti kafa güzelken kullanmakda pek bir güzel oluyor.
masadan kalktım başka bir masaya yetişmek üzere.
atladım bisiklete tekrar. adanın en yüksek noktasından kendimi bıraktım. frenlere dokunmadan indim lunapark meydanına. 
sonra sürekli yokuş aşağı indim son sürat.
bisikleti teslim ettim ve yoluma baktım...

yine masa, rakı, dostlar, hoş sohbet, müzik...
yine çok saroş olup sızdım. bütün pazarı da geleneksel şekilde aylaklık ederek geçirdim.
güzel bir haftasonuydu. güzel bitti. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder