Sayfalar

18 Temmuz 2011 Pazartesi

-62-

gecikmiş bir post. teknik imkanlar nedeniyle yerinde ve zamanında yayımlayamadım...

Rockncoke dan canli bildiriyorum alkolizmle yogrulmus eglence
ortaminda olmayacak sey yoktur. Nerden baslasam bilemiyorum aslinda.
Hislerim gayet karmasik.aslinda aksamdan kalmayim birazda ondan bu
karisiklik.
Belkide hersey boyle baslamisti yillar once. O zaman da korkutuk
sarhostum sanirim net hatirlayamiyorum simdi. Dusunuyormda. Hayatimin
en onemli anlarinda hep sarhotum. Sevgililerimle hep sarhos oldum.
Severken sarhos ayrilirken, aldatirken, aldatilirken, eglenirken,
gezerken, yalnizken hep ayni... Bir kadinla tanisip iliski
gelistirirken sarhos olup hep batirir oldum. En onemli anlari unutur
umursamaz oldum. Buyukler hep diyorlar icki kotudur diye. Eskiden
anlam veremezdim bu yargiya ama her zaman ki gibi haklilar. Yasayarak
ogreniyorum. Evet kabul ettim kisa sure once alkoligim ben.
Karacigerim buyuk ihtimalle asiri tahribatta. Ellerim titriyor sik
sik. Baska belirtiler de var fiziksel. Bunlar bellli perhiz ve
tedavilerle cozulebilir olanlar. Asil sikinti kafama ve ruhuma
yaptiklarimdan.
Acisini hissettigim tum olaylarda olayin gizli kahrmani oldu ringo
ringo siseler. Su an zihnim bulanik hepsiyle ilgili olarak. Yanlislar
ve dogrular birbirine girdi. Annem hep der, ne yapiyorsan kendine
ediyorsun diye. Cok dogru. Kendime bugune kadar cok iyi sey yaptim
diye dusunuyordum. Egitimimle ilgili kararlari, isimle ilgili olanlari
hep kendim aldim. Imkanlarima gore bence cok basarili oldum. Ama
hepsini yaparken kendimi cok incitmisim.cok kotuluk etmisim simdilerde
anliyorum. Herseyim var ama ben kendimi yine iyi hissetmiyorum. Bu
bulaniklik hali bir ortu gibi uzerimde.
Ben nasil dejenere oldum. Alkol iste ana aktorlerden biri. Dayak yemek
istiyorum. Bu bir fight club oykunmesi degil. Gecenlerde yedigim dayak
cok hosuma gitti ve ordan ilham aliyorum. Baba beni dovermisin?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder