Sayfalar

21 Temmuz 2011 Perşembe

-66-

dün akşamdan beri youtube bağlandım direk. alakasız alakasız parçalar dışardan bakarsan.
ama güzel yahu hepsi. moby'lerin klipleri çok güzel. pitbull eğlenmek için. bob dylan da ruhumu beslemek için.
hepsinin yeri bende ayrı. böyle de tüketiciyimdir.
ne şiş yansın ne kabab. helal food. islamic meat.
hallelujah pork...
müzikdinlerkene maç izlenmiyor.
futbol ne güzel olyundur. hem kollektif hem bireysel. insiyatif alanın başarısı her zaman göze batıyor. hayat gibi. rüşvet varsa tatsız o da. çözülse şu şike konuları da ligler başlasa yeni bir heyecan gelse etrafa. yaz bitmesin ama sonbaha bağlansın en fazla. zaman dursun yaşlanmayalım. kimse ölmesin. doğmasın da ama.
biz böyle güzeliz... falan filan...
kafam güzel oldukça ben çok güzelim de bi yerden sonra film kopuyor. hele sızma anı feci oluyor. hareket ediyorum ama ne uyuyorum ne uyanığım. lanet bişi. hayatımın içine eden anların tamamı o bıçak sırtında dansediyor.
güzel zamanlar.
pis adam için pislik zamanı.
götümün adamı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder