Sayfalar

26 Temmuz 2011 Salı

-70-lik

bok gibi hissediyorum kendimi.
sanki içimdeki insan çekilmiş yerine ölüm girmiş gibiyim.
gözlerimden ateş saçan yürüyen bir beton yığını gibiym.
düm düz ve taş gibi duygularından arındırılmış soğuklukluğunda

bir anda geldi bu sefer.
mideme oturdu o yumruk neden yokken.
sonra enerjim çekilmeye başladı.
duyularımı yitirmeye başladım.
gözlerim doldu hafifçe, daha derin nefes alır oldum.
göz bebeklerim daha az hareket eder oldu.
nerdeyse taş kesildim.
ölüm böyle bişey sanırım.

hiç bişey hissetmeden zom bi gibi dolaşıyorsun ortalıkta.
anlamsız bakıp anlamsız hareket ediyorsun.

bu yara ne zaman oluştu merak etmeye başladım.
ansızın gelip vuruyor.
azıma sıçıp bırakıyor.
biraz ilgilenip gözüne inmek gerek.
bakalım içinden neler çıkacak.

acıtıyor mu evet.
öldürebilir mi hayır.
ölümü yaşatabilir mi evet.

ölüm tadı kulaklarımda güzel bir izlenim bıraktı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder