Sayfalar

28 Temmuz 2011 Perşembe

-71-

bira ve sigara zor günün günah çıkarıcıları gibi yorgunluk alıyorlar.
kafam dinç ve sakin. biraz yorgunum sadece.
henüz duraksız gecelerde boy gösterecek kadar dinlenmedim.
biraz sakinlikte fayda vardır diyorum bu nedenle.
kendimi dinliyorum yine dingince.
ahesteyim.
hayatımın kadınlarının en çok şikayet ettiği şey.
bu ahestelik sanırım hataların hazmedilmesinden kaynaklanıyor.
birazda kendimi dinlemeyi sevmemden.
zaten hep bencillikle suçlanırım ki ben.
alışmış kudurmuştan beterdir.
kudurup da saldırsam dört bir yana bu kadar can sıkıcı olmayacağım belki.
hiç bana göre değil.
sakin bir caz bateristi gibiyim. hiç bişeyin acelesi yok hayatımda ben keyfime bakayım yeter be.
ne kadar bencilce bi cümle oldu dimi.

oynadıkça yerine geliyor havam
bennn mutluyum ulannn....

ahh bide yalnızlık olmasaydı.

çelişkiye gel. hem kendi kendine bu kadar eğlen hem yalnızlıktan dem vur.
ayıp denir buna.
ben susiyim en iyisi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder