Sayfalar

3 Ağustos 2011 Çarşamba

-78-

neden alternatif hayatları seviyorum...
neden  muhalif hayatlarla ilgineliyorum hep.
çizginin dışında ne varsa, gerçekleri kim olanca çıplaklığı ile görüyor ve onun reddini kendi vüudunda yaratıyorsa beni bu kadar çekiyor anlamıyorum.
sıradan olan basit olan kolay olan ne varsa nedenbenim yanımdan bile geçemiyor anlayamıyor.
hastalıklı, iyiyi kötüyü ayırd edemeyen, sürekli hastalıklı düşünceler peşinde koşan neden benim.
ben neden böyleyim.
bir kere kolayın peşinde olayım. bir kere kolaya kaçayım, kendim için bir kez olsun bunu yapayım.
önüme aşamazsın diye koydukları herşeyi neden ben aşmaya çalışayım.
neden buyum ben.

düşünüşüm algılayışım neden bu şekilde ve neden bir kez olsun kolay işlerle alakam yok benim.
sırtıma dünyaları yüklemek isteyenlerin yanına koşuşum neden?

baba herşeyin sorumlusu senmisin?
lütfen cevap ver.
peki anne o babam değil de sen misin?
böylesine hastalıklı ve takıntılı bir yaratığı nasıl vücuda getirdiniz?

siz nasıl bir ailesiniz ki beni böylesine bir canavar yaparak öldürdünüz.
benim kim öldürdü de ben onun zombisi oldum.

birisi ne olur cevap versin bu sorulara...
yok mu hiç muhatab?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder