Sayfalar

11 Ağustos 2011 Perşembe

-83-

Ancak eve gidiyourum yine... Koprude trafik var. Bugun istanbul yorgun zaten uzgun ve kilo almis agladi gene! Rimelleri akiyor.
Tum gun yagmu yagdi. Tum gun toplanti vardi. Hazirladigimiz dillere destan reapor uzerinden hesaplar goruldu. Ama bitmedi daha yarin var!
Yazin en guzel gunlwrine inat bi gun bugun. Yasam enerjisini emici yapisi var.
Bayrama kadar bu sekilde gitmez umarim biraz tatil yapmak istiyorum!
Koprude hayat akici cok ssukur birazdan evde olucam!
Bos bos konusuyorum iste...
Haftasonu evde vakit geciricem ne izlesem acaba diye dusunuyorum da aklima bisi gelmiyor. Varmidir tavsiyesi olan?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder