Sayfalar

24 Ağustos 2011 Çarşamba

-88-

uzun süredir yorgun ve bitkin hissediyorum.
akşamları aylak ve baygın kalıyorum. çoğu zamanda gevezelik ediyorum.
elim klavyeye gitmiyor bir türlü. her zaman ki gibi duygusuz ve mesafeliyim.
neşeli olamıyorum. kanımdaki alkol oranı düştükçe eğlenemiyorum.
gergin stresli ve kaygılıyım. alkol bunları aşmama yardımcı oluyor. aslında ilacım alkolden çok sakinleştirci yada depresif durumlarda kullanılan ilaçlar olmalı gibi geliyor böyle söyleyince. ama ben deli miyim. evet deliyim.

neyse. nadiren neşeli oluyorum önemli olan nokta bu.
bugün öğleden sonra çok neşelendim.

Bankasya 1. ligin fikstürü çekildi.
ilk hafta denizliye deplase oluyoruz.
ikinci hafta uzun zamandır beklenen bir hesaplaşma var.
içerde karşıyakayla olynuyoruz.

18 eylül önemli tarih.
o gece birileri uyuyamayacak. ertesi gün başları aşağıda gezecekler.
 fikstüre aşağıdan ulaşabilirsiniz.
http://www.tff.org/default.aspx?pageID=1043



döneceğiz dedik döndük. hesap görülsün borçlar ödensin...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder