Sayfalar

28 Ağustos 2011 Pazar

Karsiyaka macina tam 20 gun.var!

Haftasonlari guzel olmak zorunda mi? Cumartesi aksamina kadar ok gibi gergindim! Isteki stressle bas etmenin yollarini bulmaliyim. Gerginligim yuzunde depresyona megilli oluyorum. Antidedepresan kullanmayi istemiyorum. O nedenle dogal yollar bulmaliyim. Ha belirtmem gerekirse alkolu de anti depresan olarak kullanmak istemyorum. Daha iyi birseyler yapabilirim.
Bir tanidigim sporu onerdi. Tek basima yaptigim hafif bir spor yardimci olabilir belki. Ama agir ve uzun saatler suren calismalarin yardimci olacagini dusunmuyorum.
Baska bir tanigidigim kariyer palnlari dogrultusunda kurumsal cozumler icin kendi aramizda toplantilar yapabilecegimizden bahsetti. O da cozum getirme konusunda yapici ve istekliydi. Tavsiyelerini aldim.
Burada icinde oldugum konum nedeniyle son yasadiklarimi dusununce sacma dusunceler icine girmisim.
Oncelikle alilemden uzak oldugum icin hayatta basarisiz olduguma kendimi inandirma girisiminde bulunmak ciddi bir hataydi. Bu sekildeki bir anlik dusunce bile alarm demekti. Iyi yorumlayip sebebi buldum. Bu ok!
Ikincisi isimde basarisiz degilim ki boyle birsey yapayim. 5 yillik kalkinma plani devrede ve yapamayacagim seyleri degil hicbiri. Asama asama gerceklesecek seyler.
Sacma deluzyonlar yuzunden kendimi yipratmama gerek yok. Sadece serserilik etmeden yasarsam hersey yerli yerinde.
Hersey cok guzel olacak olm valla bak!

Kaflafa da koycaz! Super olacak...
Maca yirmi izmire gitmeme 19 gun var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder