Sayfalar

24 Ekim 2011 Pazartesi

-98-

yaşlandığını anlamanın diğer bir işareti de geçmişte bulunduğun çılgınca durumlarda yer değiştirmendir. artık zaman değişiyordun. kendin fırlamalık yapıp başkalarını kandırırken bir bakmışsın ki kartlar yeniden dağıtılmış. oyunda diğer rolleri üstlenmişsindir.

çok çılgın gecelerim oldu. aynı mekanda birden fazla insanla takılmalar. sırayla dönme dolap gibi bir ona bi buna gitmeler. başkalarının kadınlarıyla olmalar. vs... vs.. bir sürü ipsiz sapsız ahlaksız durumlar. her zaman ben kazanan olmayacağım ya biraz da başkalarının sıraları gelecek tabi ki. ben sıralarımı çoğu şeyde savdım. artık ne olursa bana koymaz diyorum bu sebeple. kefaretimi ödüyorum kendi kendime.

bunu bildğim için, içim rahat. kim ne isterse yapsın bana ne. ölümüne sevsem de bir kadını o beni aklının bir köşesine yazmıyorsa ne üzülmenin manası var nede kendimi yıpratmanın önüme bakarım ben yine. bildiğim tek şey ise hesap görme zamanının geldiği. bedduasını aldığım o kadar insanın içi rahatlasın biraz da...

benim devrim yine gelir. ben sabırlıyım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder