Sayfalar

6 Kasım 2011 Pazar

-100-

aralıklı yazmanın sebebi soluksuz kalmam. soluk alamıyorum son zamanlarda düzgün giden ne var diye sorarsanız, yanıtım hazır cevap hiç. bir tek hiç düzgün gidiyor işte. ben her zamanki gibi savruk savsak özensizim.
bir ara toparlarım diye umutlandım ama toparlayacak yerlerim ağrıdı, vazgeçtim. dinlendim. daha da dağıttım sonra.
dedim ya ben dejenereyim diye. işte öyle.
üzerine koyuyorum her gün biraz daha. olmayacak işler hep beni buluyor. sonra gel de işin içinden çık. banane ya. ben yaşarım acısını çeken çeksin umrumda olmaz. müziğim var benim dizilerim var filmlerim var. yalnız değilim. kendime göre bir görüşüm var çocuk değilim zevklerim alışkanlıklarım oturmuş durumda. belli bir seviyeye gelmiş bu alışkanlıkları bu saatten sonra geriletemem malesef. her zaman ileri hep ileri.
şimdi de ayrı bir dejenerelik ediyorum. birazdan burda olur. guitarhero?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder