Sayfalar

18 Mart 2012 Pazar

-112-

Aradan bir hayli zaman geçmiş gene ihmal ediyorum düşüncelerimi toplamayı.
iş yükü ne kadar artarsa o kadar üşeniyorum aslında. değinmek istesem çok vaktimi alacak ama sonuç vermeyecek düşünceler içindeyim/deydim.
şimdi toparlıyorum kendimi yavaş yavaş. ayağa kalkmak yine kolay olmayacak gidilecek çok yolum var ama harita bende duraklar işaretli. bu kez o kadar yorucu ve yıkıcı olamaz sanırım.


yukarıdaki küçük diyagram bir çok şeyin özeti aslında yukarıdaki adamların hepsinin yerinde bir kez bile olsun bulundum sanırım. bi kedi olamadım amk. hepsinin sonu hep sızı hüsran. bundan sonra olacakları biraz  ben açiyim. rich diğer bitchlerle takılmaya gider, jerk bitche döner, sweet girl ağlar, nice guy her türlü otuzbirci, quiet girl de her türlü otuzbirci, cat karnın doyduğu yerde alır soluğu her türlü.

bu durum bir de şöyle yaşanır nice guy bir dönem sonra mutasyon geçirerek jerk olur , jerk aşamasını da aşar rich olur sıkılır nice guy olur bu böyle sürer. karı milleti hep aynı bitch her zaman bitch sweet girl her zaman sweet, quiet quie...

yani karı milletine kanarsak çok başımız ağrır. quiet girl candır.ama o da sıkıcı la...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder