Sayfalar

30 Haziran 2012 Cumartesi

-126-

stressin ve işin off olduğu aksine eğlencenin ve bloğun on olduğu dönemdeyim; tatildeyimm...
bir hafta iznim var şimdilik. kısa bir ziyaret ardından spontane eğlence odaklı şekilde gerçekleşiyor plan.
plan dediğime de takılma yok öyle bişi tabiki de rüzgar nerden eserse hesabı...

plansızlık yola çıkışımdan tut izin tarihlerimi belirleyişime kadar her saniyede şimdilik.
ölesine yazın ortasına izin yazdım, öylesine izmire giderim yeaa dedim...
izne çıktığım akşam çok güzel bir program oldu yine spontane planlasam bu kadar güzel başlayamazdı! Daha biletim yokken izmire gidiyorum yea dedim herkese neyse ki zor da olsa bilet bulabildim.

idobüs. kaosun yeni tanımı. herşey düzensizlik ve takipsizlik abidesi. tam bana göre oldu. gece yarısı aldım biletimi ancak öğlenden sonra 15e yer bulabildim. böylece sabah aheste aheste kalkıp kahvaltı ettim aylaklık ettim şekerleme bile yaptım.

derken saat 2 olmuş filan bi çanta yaptım metroya koştum fünikülere koştum derken feribotun kkalkmasına 5 dk kala iskeleye ulaşmıştım. buraya kadar tanıdık geldimi izmirden istanbuldan uçak yakalamak iççin havaalanlarında nasıl koşturduğumu bilenler vardır illaki... effendim anlatmadım mı bir  ara değinirim o zaman. neyse tam iskeleye çıktım derken bir baktım iskelenin kepengleri kapalı, önünde polis kordu heryer polis kaynıyor. bomba bomba diyen insanlar kçışmalar korku dehşet panik hepsi bir arada zaten götümden soluyorum afedersin bir de bu üzerine tuz biber oldu. tabi elimde ne bilet var ne bişiy. müşteri hizmetlerini arayıp işimi sağlama aldım hemmen.

bindik bi şekil çok şükür. yolculuk devam ediyor tatil başladı diyolla.
izzmirde ilk hedef alsancak ikinci hedeff söğüş üç bira!