Sayfalar

16 Temmuz 2012 Pazartesi

-133-

tatil bitti...
bilanço ağır. izmir mi pert oldu bir hafta da biz mi bilemedim.
alsancak-bostanlı-foça-selçuk-şirince-gümüldür-ürkmez... gittik gittik geldik.
yol-bira-votka-şarap-rakı-boyoz-pide-kokoreç-söğüş... yedik içtik yorulmadık.
tampon-polis-ehliyet... moral bozucu işler de olmadı değil.

her tatil sonu buruktur tabi... alice harikalar diyarından döner.
rutin hayatımın kokuşmuşluğuna metre metre yaklaşmak akan kum tanelerini saydığım zamanlarda içime oturan sıkıntı filan toplasam kallavi bir depresyon bile yapar aslında da gerek yok şimdi.

neyse, biraz tatilden bahsedelim de içimiz açılsın...

şirince ne güzel yermiş en son çocukken gitmiştim. ilkokuldu sanırım. o zamanlar hatırladığım eski evlerden oluşan küçük bir köy. şimdi bakıyorum da koskoca endüstri olmuş. çarşısı şarapevleri fabrikası akın akın gelen turistleriyle muazzam bir iş haline getirmişler köyü.

standart meyvalı şarapları likör gibi çok tatlı ama yüksek alkollüler daha damağa dokunuyor. standart şarapları daha iyi bence.

selçuk gayet gelişkin bir merkez olmuş. kuşadası efes yolukna dönen köşede ki meşhur çöp şişçi fena değil. hizmet özensiz doğal olarak et lezzetli ama pilav çöpşişin yanına yakışmıyor hocam.

gümüldür ürkmez her zamanki gibi sakin ama deniz güzel.

eski foça her zamanki gibi eski hanedan tatil köyü her zamanki gibi eğlenceli ve nezih. özlemişim.

alsancak akşamları ise her zamankinden farklı. gazi kadınlar sokağındaki yeni mekanlar bambaşka bir anlayış ve hava getirmişler.

bir çok insanla tanıştım tabi arada gayet güzel zamanlar geçirdik eğlendik filan....

tatiil çooook güzel geçti . son akşam dönmeyi istemedim bu boğucu ama güzel kente... saroş muhabbetinde ne işim var ulan benim o şehirde dedim aldattım seni istanbul... ama kevaşelerin hasıyla, ilk göz ağrımla izmirle bebeyim...

değdi her anına..

döndüm evime sonra.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder