Sayfalar

10 Ağustos 2012 Cuma

-141-

midem fena,
bazen karşına bir anda birisi çıkar derlerdi, masal sanırdım.
enerjisiyle seni bir anda sarar derlerdi palavra derdim.
aşk ilk görüşte olur derlerdi, nefesin kesilir, düşüncelerin çarpıklaşır derlerdi,
o öyle bir gelir ki kırk yıllık arkadaşın gibi hiç bir şeyden çekinmez, sende rüzgarında kavrulursun derlerdi, saçmalamayın lan olmaz öyle şey derdim.

ben... mantığın süzgecinden geçirmeden adım atmayan ben,
laflarım nereye dokunur diye 5 düşünüp 1 söyleyen ben,
şimdi hepsini yemek üzere sofraya oturuyorum...
tuttuğum oruç kabul olacak mı hala bilemiyorum ama pupa yelken sularına açılıyorum...

hayalciliğim önümde en büyük fırtına. kaptırmadan yolumu görebilmem gerekir yoksa ben, ben olamam ki...
midem fena deniz tutmazdı beni ama hayır olsun bu bulantılar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder